wtorek, 10 kwietnia 2012

Neon neon

Dział znanej sieciówki, H&M Trend, strasznie przypadł mi do gustu. Kurtka w kwiaty i neonowe skarpetki pochodzą właśnie z niego, tak samo jak pare innych rzeczy w mojej szafie. Właśnie dlatego postanowiłam zaprezentować Wam moją kurtkę w ten kwiecisty print. Choć nie jestem zwolenniczką sukienek, to w tym połączeniu z neonowymi akcentami, bardzo mi się podoba.
I really like new counter in H&M called H&M Trend, where I bought my flower-printed jacket, neon socks and some other stuff. That's why I've decided to show you my latest purchases. Even though I'm not a big fan of dresses, I really like this outfit, because of neon elements.







BLAZER | H&M TREND
DRESS | NO NAME
HEADBAND | NO NAME
JACKET | MAISON SCOTCH
SHOES | JEFFREY CAMPBELL
SOCKS | H&M TREND
BAG | ZARA
SCARF | H&M


9 komentarzy:

  1. Chociaż nie jestem wielką miłośniczką H&Mu, to muszę przyznać, że kurtka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa, gdzie dostałaś tą kurtkę - w którym H&Mie? ja czaję się na spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi sie!nawet bardzo.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marynarka jest po prostu szałowa - piękny wzór, kolorystyka mm :) Do tego idealnie dopasowane, neonowe skarpetki - świetny pomysł i genialne przełamanie czarnych butów i rajstop :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw! Sama jakoś nie uwielbiam kwiecistych ubrań ale na Tobie to bardzo ładnie wygląda;)
    Dodaję do obserwowanych i bardzo było by mi miło jakbyś kiedyś także wpadła na mojego bloga.

    Pozdrawiam,
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  6. ta kurtka (i spodnie do kompletu) z H&M to są najlepsze rzeczy jakie widziałam w tym sklepie! niestety ciężko je dorwać. zazdroszczę!
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look!!! bardzo ładna marynarka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń