wtorek, 7 sierpnia 2012

Studded bag

Torba, kupiona niedawno, pochodzi z nowej kolekcji H&M'u, a ja nie mogłam się jej oprzeć - to wszystko przez te ćwieki, które tak uwielbiam! O marynarce kupionej 2 lata temu przypomniałam sobie pare dni temu i od tej pory znowu zagościła na liście ulubionych rzeczy.

My bag, which I bought recently, comes from new H&M collection and I just couldn't resist it - it's because of those studs that I adore so much! Few days ago I found my old military jacket, which I have bought 2 years ago and I put it on my list of favorite things again.



BAG - H&M
SHOES - H&M
JACKET - STRADIVARIUS
T-SHIRT - ZARA
SHORTS - H&M
SUNGLASESS - F&F
JEWELRY - H&M

13 komentarzy:

  1. ależ w tym domu świeci słońce... aż okulary przeciwsłoneczne trzeba nosić! :D
    a tak na serio... bardziej niż torba moją uwagę zwróciły buty - świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw, oczarowały mnie buty ale torebka też boska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna torba i fantastyczny pomysł na zdjęcia. Piękno w prostocie!
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj coś wiem o tych ćwiekach :) W mojej szafie goszczą od zawsze ale teraz jestem zachwycona ich mega ilością w sklepach więc kupuję jak szalona :))

    A Twój zestaw jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oh skad ja znam ta koszulke;p
    buty ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty i torba <3
    Zapraszam do mnie na bloga gdzie organizuje konkurs w którym można wygrac fajny kosmiczny drobiazg ;) http://mjumjufashion.blogspot.com/2012/07/first-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  7. na tym zdjeciu, gdzie masz okulary wyglądasz zupełnie jak Bebe Zewa!
    uwielbiam takie buty *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia. Wyglądasz rewelacyjnie, a torbe też widziałam w H&M ostatnio i to chyba jeden z najfajniejszych ich torebkowych projektow ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuchenne szafki stanowczo maja wiele zastosowań, bojak najbardziej dobrze (w Twoim przypadku) wychodzą na zdjęciach :)
    Fenomenalna torba!Buty, okulary mmm - świetny zestaw słowem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia, bardzo podoba mi się Twój blog!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń