wtorek, 7 sierpnia 2012

Studded bag

Szał wyprzedażowy trwa już jakiś czas. Mimo, że większość rzeczy nie przypada mi nigdy do gustu, czasem da się znaleźć coś naprawdę fajnego. Torba, kupiona niedawno, pochodzi z nowej kolekcji H&M'u, a ja nie mogłam się jej oprzeć - to wszystko przez te ćwieki, które tak uwielbiam! O marynarce kupionej 2 lata temu przypomniałam sobie pare dni temu i od tej pory znowu zagościła na liście ulubionych rzeczy.

My bag, which I bought recently, comes from new H&M collection and I just couldn't resist it - it's because of those studs that I adore so much! Few days ago I found my old military jacket, which I have bought 2 years ago and I put it on my list of favorite things again.



BAG - H&M
SHOES - H&M
JACKET - STRADIVARIUS
T-SHIRT - ZARA
SHORTS - H&M
SUNGLASESS - F&F
JEWELRY - H&M

13 komentarzy:

  1. ależ w tym domu świeci słońce... aż okulary przeciwsłoneczne trzeba nosić! :D
    a tak na serio... bardziej niż torba moją uwagę zwróciły buty - świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw, oczarowały mnie buty ale torebka też boska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna torba i fantastyczny pomysł na zdjęcia. Piękno w prostocie!
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj coś wiem o tych ćwiekach :) W mojej szafie goszczą od zawsze ale teraz jestem zachwycona ich mega ilością w sklepach więc kupuję jak szalona :))

    A Twój zestaw jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oh skad ja znam ta koszulke;p
    buty ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty i torba <3
    Zapraszam do mnie na bloga gdzie organizuje konkurs w którym można wygrac fajny kosmiczny drobiazg ;) http://mjumjufashion.blogspot.com/2012/07/first-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  7. na tym zdjeciu, gdzie masz okulary wyglądasz zupełnie jak Bebe Zewa!
    uwielbiam takie buty *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia. Wyglądasz rewelacyjnie, a torbe też widziałam w H&M ostatnio i to chyba jeden z najfajniejszych ich torebkowych projektow ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuchenne szafki stanowczo maja wiele zastosowań, bojak najbardziej dobrze (w Twoim przypadku) wychodzą na zdjęciach :)
    Fenomenalna torba!Buty, okulary mmm - świetny zestaw słowem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia, bardzo podoba mi się Twój blog!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń